Masz jak w banku: pomoc Klientom korporacyjnym Banku w zakresie bankowości elektronicznej – rozwiązywanie problemów, odpowiedzi na zapytania Klientów, udzielanie fachowej odpowiedzi na zgłaszane problemy, wykonywanie dyspozycji Klientów Korporacyjnych zgodnie z obowiązującymi procedurami, przygotowanie dokumentów bankowych dla Klientów korporacyjnych (opinie bankowe, potwierdzenia, zaświadczenia), obsługa połączeń telefonicznych i mailowych w ruchu przychodzącym i wychodzącym, przyjmowanie skarg i reklamacji, rozwiązywanie ich w wyznaczonym zakresie, wspieranie Doradców klientów korporacyjnych w realizacji ich zadań związanych z obsługą i utrzymaniem klienta, współpraca ze Sprzedawcami w zakresie sprzedaży produktów bankowych istniejącym klientom – oferowanie i zachęcanie istniejących Klientów do korzystania z określonych produktów oraz doradzanie klientom przy wyborze produktu. Twój kapitał: wykształcenie minimum średnie, praktyczna, poparta doświadczeniem znajomość zagadnień z zakresu bankowości korporacyjnej, znajomość w stopniu zaawansowanym zagadnień z zakresu bankowości elektronicznej i mobilnej oraz chęć stałego doszkalania się, znajomość zagadnień z zakresu systemów operacyjnych Windows 7, 8/8.1 i Mac OS X, pakietu MS Office oraz obsługi i konfiguracji przeglądarek internetowych, mile widziane wykształcenie kierunkowe w obszarze informatycznym, zdolność analizowania danych i proponowania nowych rozwiązań oraz kreatywność, rozwinięte umiejętności komunikacyjne: zdolność pozyskiwania informacji i wyciągania wniosków, nastawienia na wspieranie użytkowników poszczególnych aplikacji oraz na dzielenie się wiedzą, bardzo mocne zorientowanie na Klienta - jego potrzeby, wymagania i problemy, znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym sprawną obsługę Klientów, wysoka kultura osobista, dokładność i rzetelność realizacji powierzonych zadań, dobra organizacja czasu pracy. Gwarantujemy: współpracę z najlepszymi specjalistami, wsparcie, wiedzę i pomoc przełożonych, możliwość rozwoju na ścieżce menedżerskiej lub eksperckiej, samodzielne stanowisko pracy pełne wyzwań i ciekawych projektów, atmosferę opartą na współpracy, atrakcyjny pakiet świadczeń socjalnych (np. karta Multisport, dodatkowe dni wolne, ubezpieczenia grupowe i inne).
Aplikuj teraz | |
Detale ogłoszenia: | Specjalista ds. Telefonicznej i Technicznej Obsługi Klienta Korporacyjnego |
Sprzedawca: | BNP Paribas Bank Polska S.A. |
Rodzaj: | Sprżedam - prywatne |
Województwo | Śląskie |
Miasto: | Ruda Śląska |
Kategoria: | PRACA |
To ogłoszenie jest starsze niż 2 miesiące. | |
Edytuj | |
Zgłoś | |
Podziel się: |
Facebook
Twitter
|
Link: |